2017. augusztus 21., hétfő

Víz

Végre sikerült rájönnöm arra, hol folyik el a víz az átmeneti tartályból, ami szerves
részét képezi a kertlocsoló rendszernek. Eddig csak azt tapasztaltam, hogy gyanúsan sűrűn
indul el a tartálytöltő szivattyú, ami visszaállítja a szükséges vízszintet, de nem
sikerült rájönnöm arra, hogy hol folyik el a víz. Arra gyanakodtam, hogy a töltőszivattyún
keresztül folyik vissza a kútba (ezt megelőzendő tettem a szivattyú tövébe egy visszacsapó
szelepet.) de újabb visszacsapó szelep beépítése sem hozta meg a remélt eredményt. Mivel a
szivattyú a végén már szinte ötpercenként elindult, így komolyan gyanakodtam azon, hogy a
locsolóágban folyik el a víz. Lehúztam az elvileg zárt állapotban lévő szelep mögötti
tömlőt és a zárt csapon keresztül folyt el a víz, ami nem túl hatékony módja a zárásnak,
ha tulajdonképp ez nem is történik meg. A víz folyamatosan utántöltötte a csöpögtető
rendszert és ezért indult el a szivattyú. Ma megpróbálok elmenni az öntözési boltba és
tanácsot kérek. Vannak tippjeim, de még minden képlékeny.

Nincsenek megjegyzések: