2016. december 31., szombat

Gyámság

Gyámság alá lettem helyezve. Karácsonyra kaptam egy új brifkót, be kell valljam a régi már egy kissé kopottas volt és időről időre kizuhantak belőle a kártyáim. Egykoron, amikor megkaptam, fogalmam sem volt, hogy mit fogok a plasztiklapok helyett tartani benne, mára már viszont szinte csak plasztikot tartok. Az új darab kisebb mint a régi, de látszólag több kártyahely van benne. Ma vettem végre a fáradtságot és átpakoltam a régiből az újba, ami ettől úgy nézett ki, mint egy felfuvalkodott varangy. Ugyanis a tervező ugyan rakott rá egy halom kártyahelyet, de szemmel láthatóan nem gondolt arra, hogy abba az ember valóban bele is akarja rakni a lapokat. Mutattam hát a nejnek, aki természetesen elszedte tőlem azonnal, megszüntette az általam felállított rendszert és mindent átrendezett a saját logikája szerint. A brifkóm így nem lett kisebb, de legalább minden úgy van benne, ahogy ő szeretné. Mondtam, hogy ezek után szívesen rendet csinálnék a ridiküljében, pusztán kölcsönösségi alapon, de erre még nem került sor. Azt hiszem nem jutnék ki az előszobából élve..

Nincsenek megjegyzések: