2016. augusztus 12., péntek

Porszívó

Az ismert vicc mintájára - Hol találod meg a feleséged a boltban? ?? Hát pont ott, ahol hagytad. Tegnap elmentünk bevásárolni és ezt az alkalmat kiegészítettük egy új porszívó megvásárlásával is. Persze kezdetben én is ott voltam és alkotó jellegű ötleteket adtam, de olyan volt, mint egy homokdűnében megtalálni a legjobb állagú vödör homokot egy homoksütihez - szóval reménytelen. Annak idején az átkosban ez a probléma még nem létezett, ha bementél a boltba porszívót venni, akkor csak abból választhattál, hogy megveszed-e vagy sem, mert volt talán egyféle. Előbb rakéta aztán már lehet, hogy eta is volt, szóval a dilemma sokkal kevésbé volt meg, mint most. Jelenleg külön sorban voltak a porzsákosok és a porzsák nélküliek és külön sorban a porzsákok a porzsákoshoz. Szóval a bőség zavara! Hamar meguntam a teljesen parttalan porszívóválasztást, annál is inkább hiszen ez olyan, mintha a nej a vásárolni kívánt számítástechnikát minősítgetné, így elmentem bevásárolni a többi cuccot. Aztán bepakoltam mindent a bevásárlókocsiba. Aztán kiültem az autóba és várakoztam. Aztán aludtam. Aztán félálomba zenét hallgattam. Szerencse, hogy az áruházakat időnként bezárják estére, mert még mindig ott ülnék. A nejt úgy látszik porszívóval együtt dobhatták ki záráskor, mert van egy szép piros porszívónk. A macska reggelre már be is lakta a dobozát.

Nincsenek megjegyzések: