2016. június 29., szerda

Törzsvásárló

Törzsvásárló lettem! Persze ezt mindenki elmondhatja magáról, aki valamilyen boltba a vásárlás után kapott pontokat gyűjti, hisz az első fizetés után lehet egy plasztiklapocskája ami arra jó, hogy a többi hasonló lap ne férjen meg nyugton a tárcájában és előbb vagy utóbb kereshessen egy olyan tárcát amibe az egész miskulancia kényelmesen megül. Ez a törzsvásárlóság, bár az ügylet neve hasonló - azért mégsem az. A törzsvásárlónak ugyanis szólnia sem kell, már tudják azt, hogy miért jött. Egyszer már előfordult velem, még a Körúton dolgoztam és a közeli Csirkefogó nevű étkezdébe jártam csirkés szendvicsért. Nagyon jól készítették ott ezt, volt benne rántott csirkemell, francia saláta, zöldségek, de még egy darab máj is! Jólesik rágondolni is. Mivel kitartóan jártam oda és mindig hosszú sor állt az ételért, a végén megismertek és mire sorra kerültem, addigra elkészítették a szendvicsemet, így csak fizetnem kellett. Ma ugyanezt az érzést élhettem át a büfében, amikor sorra kerültem, már nyomták is a kezembe a kókuszos golyót. Szólnom sem kellett. Már ezért megérte.

Nincsenek megjegyzések: