2016. február 15., hétfő

Nyál

Fontos része az életemnek, noha hajlamosan vagyunk néha a fontos dolgokról megfelejtkezni. Főleg, amíg minden a saját rendes kerékvágásában halad. Ma kicsit átértékeltem a dolgaim, mert ebédnél megpróbáltam a saját nyálamban megfulladni. Baromi kellemetlen volt, sőt már előfordult máskor is. Valami rejtélyes okból, ha valamit eszem, időnként teljesen bedagad tőle a torkom. Régebben is előfordult ilyesmi, de ennyire durva mint most, sosem volt. Ebédre indiait hoztam, rizzsel és mifenével - a vicc az, hogy tegnap ettem belőle mindenféle mellékhatás nélkül, ma meg egész egyszerűen majdnem felfordultam tőle. Azt hiszem, hogy ez az az élmény, amit se leírni, se átélni nem akarok újra. Pedig jó pénzeket kereshetnék vele, hisz ilyen jelenetek minden tisztességes Alien folytatásba kellenek..

Nincsenek megjegyzések: