2016. február 23., kedd

Fog

Sosem gondoltam volna, hogy egy sejtésem a tudomány igazolni fogja. A minap olvastam az újságban, hogy aki nyitott szájjal alszik és emiatt álmában kiszárad a szája, annak ettől, mivel lecsökken a szájában a pH érték, elromolhatnak a fogai. Erre most magyarázatot talált a tudomány, bár be kell vallanom, én is régóta sejtettem már. Tekintve, hogy az orromon nem kapok elegendő levegőt az alváshoz, valahogy mindig úgy alakult, hogy a számat használtam levegővételre, minden ismert mellékhatásával együtt. A fogaim persze elromlanak, de erre való a fogorvos, így ketten élünk a fogaimmal - én, aki használja őket és a fogorvos, aki meg javítja. Kár lenne tönkretenni egy lassan fél évszázada működő gyakorlatot. Arról nem is szólva, hogy fogalmam sincs, hogy lehetne erről leszokni..

Nincsenek megjegyzések: