2015. június 4., csütörtök

Hangulatok

Azt figyeltem meg, hogy vannak hangulatai. Ami nem lenne meglepő, ha ő is ember lenne vagy legalább élő, mint én vagy mi. Bár tulajdonképpen az sem biztos, hogy az utóbbi igaz, hisz a bizonyíték az egészre a saját érzékszerveimből fakad, szóval nem teljesen megbízható. Aztán egyszer majd én is felébredek egy kádban, amiből épp kihúzták a dugót és megindulok lefelé a lefolyó felé. Na de mindegy, ez a gondoltat most nem rólam és az elképzelt vagy épp valós univerzumomról szól, hanem arról, hogy reggelente mindig zenét hallgatok a kocsiban befele, amit a zenelejátszó véletlen generátora állít elő. Megfigyeltem, hogy bár elvileg a véletlennek tényleg véletlennek illene lennie, a lejátszónak inkább hangulatai vannak. Ma például romantikus hangulatban volt, de előfordult olyan nap is, amikor szintén teljesen véletlenül csak kemény zenét játszott. A végén, még állampolgárságot fog nekem kérni! Kénytelen leszek lefotózni neki egy menekültellenes óriásplakátot, hogy tudja hol a helye..

Nincsenek megjegyzések: