2015. március 30., hétfő

Csuprok

A következő történet inkább csuprokról fog szólni, nem pedig köcsögökről. A köcsög egy furcsa áthallással terhelt szó, azon túl, hogy van egy eredeti jelentése, mára sokkal inkább a pejoratív jelentése került előtérbe. Szóval biztosan nem köcsög, de talán még csupor sem. Ez látszólag logikai ellentmondás, főleg, mivel a bevezetőmben határozottan letettem a voksot a csupor mellé, de nekem sem muszáj logikusnak lennem. Szóval pénteken eszembe jutott a Micimackó. Ha jól emlékszem volt benne egy olyan történet, amikor reménytelenül eltévednek az erdőben és bármerre próbálnak kikeveredni az erdőből, csak még jobban belekeverednek - szóval tényleg eléggé kilátástalan helyzetbe kerülnek. Ekkor Mackó eszébe jut az almáriumban rá várakozó sok csupor méz és azok hívó szavára egyből kibogozódik az út és rögvest sikerül is hazakeveredniük. A trükk egyszerű volt, csak figyelni kellett, hogy mit mondanak a csuprok. Pont ez jutott tehát eszembe pénteken nekem is. Teljesen abban a hitben voltam, hogy el fogok menni edzésre, míg meg nem hallottam egy nagyon halvány, alig kivehető hívó szót. Az akaratom erős volt és szilárt mint mint egy Közgép által épített autópálya alépítmény, de ahogy egyre erősödött az elhívás, úgy lett az akaratom egyre puhább és puhább. Szinte hallottam, ahogy a hűtőben lévő káposztával töltött ecetes almapaprikák egyre csak hívnak, könyörögnek. Be kell vallanom, hogy a csatát elvesztettem, mentem haza ecetes almapaprikát enni - káposztával töltve. Ebből látszik, hogy bárminek ellent tudok állni, a kísértésen kívül..

Nincsenek megjegyzések: