2015. január 15., csütörtök

Tanul!

Ez a macska tanul! Ma legalább 10 percig tartott az, míg befogtam és beraktam a helyére. Amint meglátja, hogy beviszem az edényét, túlélő üzemmódra vált és nem lehet megfogni. A másik macskát hagytam meg csalinak, mert őt állandóan piszkálja, gondoltam így könnyebben el tudom kapni, mert az öreg békés lélek. De a kicsi mintha megsejtett volna valamit és tisztes távolságba húzódott vissza és minden mozdulatomra menekülni kezdett. Kínomban a kíváncsiságával győztem le, bementem a kisszobába és tettem vettem. Elsőre megállt az ajtóban és nem jött be - hiába, kaptam én már itt el! De amikor kimentem és újra be, akkor már nem bírt magával és a kíváncsiságával. Mondjuk azt nem hallottam, hogy bejön, csak azt, hogy már bent van és motoz. Egyszerre ugrottunk az ajtóhoz, de én jobb pozícióban voltam, így elkaptam a grabancát. Hiába, a kíváncsiság nyomorba dönthet. Bár még holnap is lesz egy meccsem vele..

Nincsenek megjegyzések: