2014. október 4., szombat

Munka

Megkaptam a munkák munkáját annak idején, amihez nagy lelkesedéssel fogtam hozzá és ami önhibámon kívül olyan rendesen megcsúszott, de rajtam kívül mindenki más úgy gondolta, hogy attól, hogy az egész egy hónapot tolódott, még ugyanakkor kell átadni. Amin persze mindenki sokat dolgozott, de botor módon ebben elsősorban a saját munkám nagyságát látom. A megbeszéléseken én is részt vettem, a dizájnt úgy ahogy volt ki lehetett dobni és újra meg kellett csinálni, mert teljesen használhatatlan volt és a tesztelők se kaptak szívrohamot a teszteléstől, de végül mégiscsak kerülhet olyan állapotba, hogy ne kelljen szégyenkeznem. Büszke talán nem leszek rá, ha csak arra nem, hogy a körülmények ellenére mégiscsak sikerült befejezni a dolgot. Az ünnepségre, ahol majd az illetékesek egymás hátát veregetik majd, természetesen nem fogok odaférni, ide általában a munka és a panasz jut el, a dicséret nem tud átszivárogni a födémen. De ezen a hétvégén nem fogok a dologgal foglalkozni, most repülni fogok. De remélem, nem az állásomból..

Nincsenek megjegyzések: