2014. szeptember 12., péntek

Téves hívás

Olvastam nem rég Hawking véleményét arról, hogy a Higg bozon kutatása csúnyán keresztülhúzhatja az emberiség túlélésre vonatkozó terveit. Néha az az érzésem, hogy értünk nem is lenne olyan nagy kár, mert a Föld már régóta megérett a pusztulásra. Az előbb hívott fel egy nőnemű létforma és a település iparűzési adójával kapcsolatban akart kérdezni, majd amikor megtudta, hogy nem én vagyok az illetékes, akkor lebaltázott azért, amiért ő félretárcsázott. Szerinte nekem be kellett volna mutatkoznom, amikor felvettem a telefont, de nem tudom mennyivel lett volna előrébb, ha tudja a nevemet. Amúgy meg úgy vagyok vele, hogy ha a hívó elsőre bemutatkozik, akkor én is megmondom a nevem, de addig nem. Minek is? A: - Halló, a dunakeszi tanács adóosztályát keresem, iparűzési adóval kapcsolatban szeretnék érdeklődni! - Kezicsókolom, Végh Béla vagyok. - Párbeszédből miért gondolja valaki, hogy ez a plusz információ közelebb juttatja valamihez? Főleg azután, hogy fogalma sem volt arról, hogy milyen számot hívott..

Nincsenek megjegyzések: