2014. szeptember 25., csütörtök

Gyámság alá

A korlátozottan cselekvőképes embereket időnként gyámság alá szokták helyezni. Kicsit az az érzésem, hogy a nej szemében én is annak minősülök azóta, hogy sikerrel licitáltam valamire a Vaterán, ami szerintem jó és hasznos, szerinte pedig egy kacat, amit krónikus gyűjtögetéseim során a magam környezetében felhalmozok. Mentségemre legyen szólva, az adott dolgot valóban hasznosnak ítéltem és szinte biztos voltam abban, hogy felül fognak licitálni. Időnként, ha elém kerülnek hirdetések, amiket hasznosnak ítélek, licitálok, de csak épp annyira, ami szerintem megéri és sosem megyek bele licitháborúba ilyesmi miatt. Persze a nekem hasznosnak talált dolog egy nő szemében haszontalanság és ha az még ráadásul nagy helyet foglal el a lakásból, akkor azt személyes támadásként értékelik, így hivatalból üldözik. A tegnapi eset után már csak a papírt várom a gyámhivataltól..

Nincsenek megjegyzések: