2014. április 29., kedd

Steve

Annyi minden jutott az eszembe napközben, amiről írni lehet és rendre el is felejtettem ezeket - szóval mégsem lehettek ezek annyira fontos dolgok, viszont van valami, ami régóta a bögyömben van és mivel nincs idehaza a kölök, most remek alkalom nyílik arra, hogy kibeszéljem őt a háta mögött. Kezdődött mindez azzal, hogy kifogásként egyre többször merült az fel, hogy a dolgok azért nem készülnek el, mert nincs meg a módi, az éca, hogyan kell az adott dolgot megoldani. Nem tudom hova kell rakni az edényt, nem tudom, hogy kellett volna megcsinálni a feladatot. Okulva a bárgyú amerikai filmekből - lám, ezek az alkotások is tudnak maradandót létrehozni - javasoltam a gyereknek a virtuális barátot. Képzeljen el egy cimborát, aki mindent tud (Korábban ő még Stanley-ként szerepelt, de a Ford Fairlane-s áthallások miatt inkább Steve lett!) és kérdezze meg tőle, hogy kell megcsinálni az adott dolgot. - Hova rakná ezt az edényt Steve? Steve persze tudja a választ, hiszen ő mindent tud, így a dolog máris meg van oldva. Rájöttem, hogy a dolog nagyon praktikus, én is tudnám használni a munkámban. Gondolom, van annyira rendes ez a Steve, hogy nem csak a kölöknek ad tanácsot, hanem már csak a vérség miatt is, én is fordulhatok hozzá bizalommal. Ha elakadok a munkában, nincs többé probléma. Csak megkérdezem őt és kész is..

Nincsenek megjegyzések: