2014. február 5., szerda

A só

A sóval csak a baj van. A meséből tudhatjuk, hogy öreg királyok nehezményezik, ha szeretetüket a sóhoz hasonlítják, de ott van a Holt tenger is, ahol a sótartalom miatt egy tisztességes vízbefulladást sem lehet produkálni. Arról nem is szólva, hogy ez a vegyület meglehetősen agresszív és követelőző is. Jut eszembe arról, hogy idei, egyáltalán nem megérdemelt betegszabadságom töltöm idehaza. A kollégáim úgyis állandóan kötekednek, hogy miért nem megyek haza ha beteg vagyok - persze ez nem az értem való aggódás hangja, hanem a félelemé, hogy elkapnak valamit. Megelőzendő a negatív felhangokat, inkább vettem ki pár nap szabadságot - legalább addig míg le tudom legalább egy percre venni a zsebkendőt az orromról. Persze másoknak meg fogalmuk sincs a gyalázatos állapotomról, így levélben kapom az újabb feladatokat. Itt jön képbe a só agresszivitása, ugyanis hiába vagyok beteg, a sónak mennie kell tovább, így kénytelen vagyok alkalmazkodni ehhez. A nátrium lehet az oka. Még a szeme sem áll jól..

Nincsenek megjegyzések: