2014. január 31., péntek

Bankos

Azt megszokhattuk az elmúlt idők kommunikációjából, hogy a bankok gonoszak, rosszindulatúak és ostobák. Ezzel kapcsolatban csak az egy megjegyzésem lenne, hogy a hírből egyetlen egy dolog hiányzik, a hitelesség. Ugyanis ez így olyan, mintha Rózsa Sándor szervezne tiltakozást a hídvám ellen. Akkor, amikor a kommunikátor nagyobb zsivány mint a tiltakozás tárgya, valóban felmerülhet a hitelesség kérdése. Bár azt is mondják, hogy pusztán azért, mert tudod, hogy üldözési mániád van, korántsem biztos az, hogy nem is üldöznek! Szóval a bankok ostobasága attól még lehet tény (illetve egy bizonyos bank ostobaságáról van jelen esetben szó!) hogy az, aki állítja ugyanezt, hiteltelen a számomra. A magam bőrén tapasztaltak nekem sokkal többet nyomnak a latban, mint az, amit bizonyos pártpropaganda szajkóz. Panaszt tettem a bankomnál, mert bizonyos tevékenységük nem tetszett. A panaszra 30 napot betartva válaszoltak, majd a választ egy rég nem használt címemre küldték postán, noha meg van adva levelezési cím a rendszerükben és minden más levelet amúgy a jó címemre küldtek eddig. Ráadásul, sikerült a borítékra olyan nevet írni, aki sosem voltam és így, az ajánlott levelet át sem tudtam venni, hisz nem nekem szólt. Ezt megreklamáltam, a levelezési címmel egyetemben, amire - mazochista lévén - újra írásbeli választ kértem. A válasz meg is érkezett - természetesen a rossz címre ismét és egy szabványlevelet tartalmazott, amit gondolom nagy tömegben készíthettek el és mindenkinek ezt postázzák, függetlenül a panaszától. Ezen megmérgedtem és újra panaszt tettem a helytelen címzés miatt, amire válasz is érkezett - valahogy ez már a jó címre jött. Tulajdonképpen ez lehetne akár siker is, hogy három panasszal el tudtam intézni azt egy banknál, hogy a feltüntetett levelezési címet használja levelezésre, de üröm az örömben az, hogy ugyanazt a szabványlevelet kaptam meg még egyszer, ami már megvolt egy példányban és ha az első levelet át tudtam volna venni, már három példányban lenne meg. Az út, ami idáig vezetett meglehetősen lélekölő volt, de a folytatás érdekes lehet..

Nincsenek megjegyzések: