2013. október 11., péntek

Kések

A buszunk a körúton vesztegel egy edénybolt előtt. A kirakatban lábasok, kanalak, villák. Kések. - Ez jutott eszembe arról, hogy megjött végre a kés, amit a neten rendeltem. Igazából nem kés, hanem egy multifunkciós szerszám, amiben van kés is. Az egyik benzinkút akciójában volt hasonló, persze a szükséges bélyegeket is összegyűjtöttem már és a kútnál derült ki, hogy rég el is fogyott már az egész. Persze mindig azokat veszik meg, amit én is kinézek magamnak - biztosan azért, mert a választéknak ez volt a többé kevésbé jó eleme. Persze lehetett volna machetét is venni, de ki rohangászik manapság olyasmivel errefelé? Szóval el voltam szontyolodva, de az internet hatalmas, így hozzájutottam egy ugyanolyan eszközhöz (talán jobb is egy picit), ugyan nincs ráírva, hogy Bear Grylls, de ezzel lehet élni, a használati értékét nem befolyásolja döntően ez a tény, ráadásul ugyanannyiért, mint az akcióban és még tankolnom se kellett hozzá. Hurrá!

Nincsenek megjegyzések: