2013. július 29., hétfő

Megmondta!

Minden a lángossal kezdődött és azzal, hogy a kölköt küldtük el érte. Meglehetősen morgós hangulatban volt, semmi sem tetszett neki, sok ember állt sorban, sütött a nap, meleg volt, stb. Ez a lángos lételeme, télen hiába is keresnénk, ilyenkor van keletje. Mivel tényleg sokan voltak, így elmentem elé és ő épp akkor került sorra. Nem örült annak, hogy érte mentem, hanem folytatta a morgást ott, ahol abbahagyta, majd közölte, hogy olyan meleg van, hogy rögtön elájul. Aztán el is ájult. Úgy csuklott össze mint a colstok, köpni nyelni nem tudtam, mert ezt végképp nem vártam. Fél oldalával beleesett a tejfölbe, ahogy próbált megkapaszkodni a pultban. Szerencsére segítettek és egy ember elkapta, mielőtt a földre hanyatlott volna. Kaptunk vizet, majd vizeztük a gyereket, lenyomtam a fejét, illetve a földön pihegett kicsit. Kellően sikerült összekoszolnia magát, hisz poros volt és végig tejfölös - de a morgást csak addig hagyta abba, míg öntudatlan volt. Szerencsére az ijedtségen kívül más baj nem esett, a lángosokat becsomagoltattam - a kölök ugyanis elfelejtette és hazakocogtunk. Persze a gyerek az úton is megjegyezte, hogy ő szólt, hogy el fog ájulni. Erre mondtam neki, az emberek szoktak olyat mondani, hogy olyan meleg van, hogy elájulnak, de nem ájulnak el, csak úgy mondják. Nem kell mindent szó szerint érteni!

Nincsenek megjegyzések: