2013. június 26., szerda

Tisztáztam

Azt hiszem tisztáztam a dolgot. Már ami azt illeti, amit a múltkor hallottam, hogy valaki azért nem jön az általam nem szervezett bulira, mert összevesztem a facebookon keresztül az élete párjával valami marhaságon. Nos az az igazság, hogy én erről eddig nem is tudtam, mert ugyan lépten nyomon összevesztem mindenkivel ott, mert úgy gondoltam, hogy a világ jobb lesz azáltal, hogy annak, aki hülyeséget csinál, megmondjuk ezt. De ez a világ nem így működik, az emberek nagy többsége megsértődik azon, ha hülyeséget csinál és ezért valaki szól. Mára már letettem arról, hogy ezért embereknek szóljak, mert már ki is lehet tiltani őket a hírfolyamból. Kicsit persze sajnálom, hisz ezek az emberek nem alapvetően hülyék, csak szoktak hülyeséget is postolni, de vannak normális gondolataik is, amikre viszont kíváncsi lennék, csak sajnos senki sem jelenti be azt, ha 'karitatív' tevékenységet végezne, hogy ezt szűrni lehessen. Ha mindenki írhat mindent, akkor ellep a 'Találtam egy használt alsónadrágot Barcson, ossza meg mindenki, hátha visszajön érte a gazdája!' mondanivalójú cikkek. Persze lehet, hogy az én szociális érzékenységem kicsi, mert nem bízom abban, hogy egy taktaharkányi talált tárgyat nagykanizsai megosztásokkal vissza lehet adni a tulajdonosának és az osszunk meg mindent boldog boldogtalannak, hiszen a vak tyúk is talál szemészt elv célravezető. De mivel tudom, hogy bennem van a hiba azért, hogy nem kívánok szeméthalomba fulladni, ezúton kérek elnézést mindenkitől, hogyha megbántottam - nevelő szándékból. Ezúton jelentem be, hogy bár az emberek javíthatatlanok, de azért próbálok leszokni a népnevelésről..

Nincsenek megjegyzések: