2012. október 5., péntek

Kriszta és Gábor

Nem vagyok híve a légi reklámoknak. Nagyon szűk körre lehet csak hatással és nem hiszem, hogy túl nagy tömegeket mozgatna meg a hatékonyságával. Minap is erre gondoltam, miközben hazafelé autóztam és megláttam a repülőt, amelyik egy nagy fehér molinót vonszolt át az ég kékjén. Kíváncsivá tett a dolog, hiszen ritkán látok errefelé ilyesmit, így figyelni kezdtem. Ezúttal viszont nem a megszokott tamponreklám vagy ingatlanhirdetés köszönt vissza a fehér anyagról, hanem egy jókívánság, 'Boldog születésnapot Kriszta!' felirat formájában. Egy igazi úriemberrel van dolgunk - Gáborral. Azért pont ő, mert magamról biztosan tudom, hogy nem áldoznék ilyenre, tehát az én keresztnevem kilőve, egy Gáborról minden további nélkül el tudok képzelni ilyen léhaságot, hogy az imádott nő kedvéért ilyen költségekbe verje magát. Szép gesztus - remélem Kriszta is látta. A repülőn mindez nem múlhatott, mert több kört is tett 'Bócsa' felett. Remélem Gábor is megtalálja a számítását Krisztában és boldogok lesznek egymással. De azért az is az eszembe jutott, hogy Gábornak valószínűleg tartalmas estéje volt aznap..

Nincsenek megjegyzések: