2012. augusztus 16., csütörtök

Trabantblog 4. nap

Mivel tegnap a felújításnak és a cserének köszönhetően a javulás nem állt be a reggeli indulásnál ezért ma stratégiát váltottam. Mivel ötletem már nem volt mit cseréljek ki vagy javítsak meg, arra gondoltam, hogy az egész jelenség nem is annyira az elektromos rendszer miatt, inkább a motor melegedésével lehet kapcsolatban. A rángatás megszűnt, amikor kigyulladt az első sárga lámpa ami a vízhőfokot jelzi. Ráadásul megfigyeltem, hogy az automata szívató alaphelyzetbe áll, amikor rálépek a gázra, így ma kíméletesebb voltam reggel, és tovább melegítettem a kocsit indulás előtt. Nyilván lehetne az automata szívatót is állítani, az öntvényházat kellene forgatni valamerre - de egyelőre fogalmam sincs, hogy merre, de esetleg még játszhatok vele. Mindenesetre ma elmaradt a bakkecskés ugrálás, normálisan be tudtam jönni, minden akadály nélkül. Hurrá!

Nincsenek megjegyzések: