2012. augusztus 15., szerda

Trabantblog 3. nap

A tegnapi elindulás érzelmileg megviselt, így gondoltam, hogy cserélek benzinszűrőt is a kocsin, hiszen lehet, hogy az okozta a bajt. A másik már egy kicsit mocskosnak látszott és a szűrőcsere fél egészség. Megpróbáltam megtisztítani az elosztóházat is, ekkor derült ki, hogy a szénbetétet a rotorra nyomó rugó már múlt idő. Szanaszét rozsdásodott a házában, így Józsi hathatós segítsége mellett és egy golyóstollból származó rugóval orvosoltuk is a problémát. Ez okozhatta a bizonytalan bakkecskézést és erőtlenedést is. ellenőriztem az olajszintet, pótoltam az akkumulátorból hiányzó folyadékot és rendet csináltam a kocsiban. Vettem még egy új elsősegélydobozt is a rendőrség kedvéért és minden a helyére került. Azt hittem ma minden jó lesz és gömbölyű, de reggel megint bakkecskék voltak a motorház-tető alatt és ugyanazt csinálta a motor. A reggeli bemelegedéssel lehet a probléma, azt hiszem nyomoznom kell tovább. Pedig direkt prémiumbenzint tankoltam, hátha meggondolja magát a kocsi. De ezek szerint nem lehet ilyen egyszerűen megvesztegetni.

Nincsenek megjegyzések: