2012. augusztus 29., szerda

A napfény íze

A napfény íze - olvastam egy valamit népszerűsítő plakáton tegnap és a képhez egy halom dinnyeszelet volt lefényképezve. Belegondolva jó kis kép illetve szöveg, hisz egy jellemzően nyári gyümölcsről van szó, aminek az íze korrelál a napfénnyel. Gondolná az átlag állampolgár, tehát mondjuk én. Esős nyáron rossz, vízízű a dinnye, forró nyarakon terem a jó mézédes gyümölcs, ami méltán lehet a napfény íze. Nos, ezen a nyáron bár a nap sütött hétágra, mégsem ettem igazán jó dinnyét. Volt pár, a majdnem kategóriában, de olyan amire azt mondhattam volna, hogy ilyen lehetne a zöld bőrbe bújtatott napfény  - na ilyet nem. Ha úgy vesszük, ez a nyár tökízű, éretlen vizes és nyúlós volt, bár amikor épp a dugóban izzadtam az autópályán a hetven fokban, némileg más véleményem volt, de úgy látszik csalódtam. Egyél magyar dinnyét! - hangzott a szlogen és bár nem volt jó, de legalább a miénk volt. Ha tényleg valóban hazai volt az a termés..

Nincsenek megjegyzések: