2012. június 25., hétfő

Egy buli margójára

Buli, muri, party, összejövetel. Mind rokonértelmű szavak valami olyasmire, ahol emberek találkoznak és jól érzik magukat. Már ugye ha tényleg szeretik egymás társaságát és valóban találkoznak. Ez utóbbi fontos, ide szúrnám be a macskás találós kérdésemet, de annyiszor elsütöttem már, úgyhogy most kihagyom. Aki olvas, annak már a könyökén jöhet ki, hogy mindenre ezt húzom elő - aki meg nem, annak meg minek? - Szóval az emberek bulizni akarnak - legalábbis elméletben. Rendszerint, ha beszélgetésekkor előkerül a dolog, hangoztatják, hogy milyen rég nem voltak egy igazi buliban és mennyire szívesen eljönnének egyre. Amikor az ember esetleg ennek örömére rendez egyet, akkor előbb mindenki nagyon lelkes, azután sorra mondják le a dolgot. Hirtelen mindenkinek fontos dolga támad, mások meg nem jönnek ha X vagy Y nem teszi tiszteletét. Szóval a buliszervezésnek is vannak hátrányai, mert az ember csak idegeskedik, hogy pont a legnagyobb bulielvonásban szenvedők mondják le a legelőbb a dolgot - rendszerint valami átlátszó vagy nevetséges indokra hivatkozva. Aztán eljön rendszerint pár ember, azok, akik nem élnek nagy szókkal, de mindig lehet számítani rájuk. Ja és a buli után napokig az összejövetel főételét esszük. Szerencsére, már jóval talpraesettebb vagyok - csak akkor lettem volna gondban, ha többen jelennel meg mint amire számítottam. Szóval party-t rendezni kiábrándító, és elég gáz. Még az a szerencse, hogy feledékeny vagyok..

Nincsenek megjegyzések: