2012. május 24., csütörtök

Sajnos most nem

Nyertem. Az egész most épp onnan jutott eszembe, hogy vettem egy csokit, mert szükségem van arra a szénhidrátmennyiségre és boldogsághormonra amit ez a hideg és ragadós édesség rejt.  Szinte gépiesen tettem bele az aprót az automatába és nyúltam a hőn vágyott szeletért. Csak az volt szempont, hogy ne legyen kókuszos, mert bár szeretem, de a következő fél napomat azzal tölthetem, hogy a kókusszálakat piszkálhatom ki a fogaim közül. Nagy választék meg nem volt. Ezt lehetett választani meg Bounty-t, de ugye az meg merő kókusz (Mit is várnánk mást egy kókusszelettől, ha nem őszinteséget?) így nem mondhatom azt, hogy más utam lett volna. Amikor feltéptem a csomagolást döbbentett rá a felirat, hogy nem nyertem. Szerencse, hogy legalább a csoki benne volt..

Nincsenek megjegyzések: