2012. május 23., szerda

Kati

A kakiproject befulladni látszott, mert az ősszel vett fa nem eredt meg. A távkonzílium szerint kifagyhatott a télen, úgyhogy buktam az eddigi munkát és befektetett tőkét is. Gondoltam egy merészet és írtam a Nem Gardennek - vázolva a problémát, mert emlékeztem arra, hogy van valami meg nem eredési garanciájuk ilyen esetekre. Kiderült, hogy rosszul tudom - ez csak az ő általuk ültetett fákra vonatkozik, az meg a fa ára és még minimum 25kHuf, úgyhogy azt értelemszerűen nem kértem. De a cég nagyon kedves volt annak ellenére, hogy nem volt igazam, felajánlották, hogy a fa árának a felét levásárolhatom náluk - csak hogy ne legyek szomorú. Így hát tegnap elmentem és vettem egy újabb kakifát, ráadásul olcsóbban és szebbet is. Tele van gyümölccsel és igazán helyre kis kakifa - ezért elneveztem Katinak. Katival szoros kapcsolatba kerültünk már hazafelé, mert a kocsiba csak úgy fért be, hogy le kellett döntenem az ülést és be is kellett övvel kötnöm, de a kanyarokban egy kézzel fognom is kellett a törzsét/testét. Nagyon szexi kis fa, igazán elégedett vagyok vele. Csak hogy a hordóproject is futhasson, gyorsan vettem 12 paprikapalántát is, és azonnal be is ültettem. Kíváncsi vagyok az idei mezőgazdasági eredményeimre..

Nincsenek megjegyzések: