2012. május 4., péntek

Gondolkodóba estem

Ha elfogadjuk axiómaként azt, hogy egy nőt könnyebb teherbe mint gondolkodóba ejteni (Az olvasó nők természetesen kivételek - mielőtt megsértődnek rajta. Szóval ők erősítik a szabályt!) akkor indirekt módon bizonyítottam legalább azt, hogy nem vagyok nő, mivel gondolkodóba estem és nem vagyok terhes. Illetve gondolatoktól terhes, gondterhes. Szóval mégiscsak lehetnék akár nő is. Nem mintha vágynék rá, nem tudnék mit csinálni a roppant fejlett logikai és tájékozódó képességemmel. Szóval a kérdés, ami miatt ezt a szálat fűzni kezdtem az, hogy a múltkori átkom (Mely szerint ha még egyszer Auchanba megyek, ott rohadjak meg.) érvényes-e felvásárlásra? Ugyanis kedvenc áruházamból Auchan lesz, úgyhogy ha eddig nem akartam a madaras tescoba járni, akkor most márpedig oda fogok. Ha az átokban nincs ilyen jellegű vis maior eset, azt hiszem meg vagyok lőve..

Nincsenek megjegyzések: