2012. március 2., péntek

Moziban

Tegnap újra moziban voltunk. Az utódok című filmet néztük meg, ami az előzetes beharangozómhoz képest mégsem volt annyira szörnyű. Az elején még átkoztam magam, hogy elfelejtettem zsilettpengét vinni magammal a filmre, hogy felvághassam az ereim a kényes részeknél, de utólag kiderült az, hogy kár lett volna. Volt pár megható része - persze az egész film alaphangja megható volt, de abból is kiemelkedő részeire gondolok, illetve voltak humormorzsák is és bár az egyik főszereplő a végén meghalt, alapjában véve happy-end lett a vége. Megmenekült az érintetlen természet és a gyerekek is visszataláltak a még élő szülőhöz. Aki ennyi után még mindig kíváncsi a filmre, az nézze meg. Az, amiért végül írni akartam az volt, hogy nem igazán értem a moziüzemi vállalatok hozzáállását a filmiparhoz. Amikor a jegyet vettem, azt mondta a pénztáros, hogy hátra középre tud adni jegyet. Ettől azt hittem, hogy telt házas előadás lesz, ehhez való képest összesen ha tízen lehettünk egy kétszáz fős teremben. Pár nyugdíjas mámi szipogott még közvetlenül a fejünk felett. Nem értem, hogy miért éri meg 1540 forintért adni a jegyet, ha 10 ember így 15400 forint hasznot hoz, szemben azzal, ha 500 forint lenne a jegy és tele lenne a terem, akkor 100000 forint lenne a haszon. Minden költség ugyanannyi, hisz a filmet le kell vetíteni, jegyszedő, takarító kell és a mozigépész jelenléte is szükségszerű. A fene se érti ezt..

Nincsenek megjegyzések: