2012. február 20., hétfő

Büdös, szívtelen kutya

Ez lennék én. Mármint a gyerek szerint. A büdöst még értem, hisz leizzadtam a szekrény véglegesítése körüli munkálatokban, de a szívtelen kutya rosszul esik. Mindezt persze azért kaptam, mert ragaszkodok ahhoz, hogy a büntetésül kapott feladatát megcsinálja. Ráadásul egy részét a nagyképűsködéséért magának szerezte, mert azt mondta, hogy én is írjak fogalmazást és ő majd a kétszeresét írja annak amit én alkotok. Gondolom az járhatott a fejében, hogy írok majd pár mondatot amit könnyen felül tud majd múlni. Nem tudatosult benne még az, hogy én szeretek írni és időnként a gyomorrontáshoz hasonló gondolatrontást kapok, ami szinte tetszőlegesen hosszú írásokra ösztönöz engem. Nem akartam nagyon kiszúrni a gyermekkel, ezért nem írtam meg a Csendes Don-t három kötetben, csak egy A4-es oldalt írtam, géppel. Most izzadhat - bár szerintem az előnyére fog válni - igaz, ezt most még nem tudja. Ezért vagyok én jelenleg szív nélkül élő házőrző, de vállalom..

Nincsenek megjegyzések: