2011. december 24., szombat

Nyúl, róka és a fűnyíró

Rendszeresen figyelem az oldalamra tévedők útját. Mármint azt, hogy milyen módon jutottak el hozzám, a keresőkifejezéseket. Mivel nem célom az oldalam népszerűsítése (öncélú blog) ezért nem teszek semmit a sikeresebb működés érdekében, pusztán csak a kíváncsiság vezérel. A keresések nagy része fals és jobbára a nickem jelentéséből fakad. Az utóbbi időkben jelentősen felértékelődött a nevemmel fémjelzett eszköz használata. Amikor választottam ezt, akkor még jele sem volt annak, hogy rajtam kívül ez mást is érdekelne igazából. De az utóbbi időben furcsaságok történtek. Egy korábbi viccre írt pár gondolatom előkelő helyekre ugrott a keresési statisztikában és nem igazán értettem, hogy mi is történhetett. Utólag újra elolvastam az írásomat és meglepődtem. (Persze egykoron arra gondoltam, egyszer majd újra elolvasom az egészet - de egyre jobban tartok tőle, hogy nekem az írás jut csak belőle, hisz gondolataim csapját egyelőre nem tudom elzárni - de nem is akarom.) Azt hiszem tudom kívülálló szemével szemlélni a soraimat, főleg azután, hogy a konkrét helyzetre már nem is emlékszem. Nem akarom fényezni magam, de ez az írás tetszik - megütöm vele a saját, szigorú mércémet. Úgy fest, hogy ezt más is így gondolja, mert egy általam eddig ismeretlen fórumon, általam nem ismert ember érvként idézte be az írásom. Jól esett, bár tartok tőle, hogy egészében érdemtelen vagyok az elismerésre, de mindenkinek lehetnek jó pillanatai. Lehet, hogy egyszer még oktatni fognak valahol? .-)

Nincsenek megjegyzések: