2011. december 22., csütörtök

Az utakrúl

Találós kérdés következik: Hosszú, egyenes, tiszta jég és csúszik mint a franc? A hamariak könnyen rávághatják, hogy ez biza egy gyorskorcsolyapálya, de nem. Ez egy átlagos, önkormányzati tulajdonú közút egy átlagos magyar városban, így például nálunk is. Amikor reggel kihajtottam a főútra, megnyugodtam. Tiszta merő színjég volt, pont úgy mint tavaly ilyenkor, hasonló helyzetben. Na meg tavalyelőtt, illetve azelőtt is. Ilyenkor eszembe jut az akkori önkormányzati újságban megjelent panaszos levél és az arra adott válasz is. Ott egy hölgy panaszolta, hogy az autójával a jeges út miatt szenvedett balesetet és ez mégsem járja! Erre kapott egy olyan választ, hogy az önkormányzat az utak takaríttatását egy vállalkozóval végezteti és ők megkérdezték a vállalkozót aki azt mondta, hogy azt az utat már letakarította addigra, így amit látott, azt nem láthatta. Különben is, az igaz magyar ember tud vezetni és vigyáz, tehát, ha balesete volt, akkor vagy nem tud vezetni vagy idegenszívű, úgyhogy jobb lesz ha meghúzza magát. Ezt szem előtt tartva gondoltam arra, hogy az önkormányzati elintézési módot szem előtt tartva - mármint hogy aki letette oda a jeget, majd el is tünteti - illetve a hölgynek adott kedves kis választ felidézve, valószínűleg én is rosszul láthatok. Ezt még az a kontraszt sem ronthatta el, hogy az állami fenntartású közutak szépen voltak takarítva. Úgyhogy a túlélés érdekében próbáltam igaz magyar emberként viselkedni és reménykedtem, hogy más is így fog tenni..

Nincsenek megjegyzések: