2011. november 25., péntek

Közelebb mint valaha..

Láttam egy vicces képet régebben. London közelebb van mint valaha! A képen egy közlekedési tábla volt, amin London 300 kilométerre, Valaha meg csak 250 kilométerre volt feltüntetve, így igazolva a kép címét. Ez jutott eszembe akkor, amikor megláttam azt, hogy egy rokonom megváltoztatta a születési helyét az adatlapján Ausztráliára. Eddig azt hittem, hogy mivel együtt nőttünk fel, mindketten Magyarországon éltünk, de bizonytalanná lettem, hátha mégis ő tudja jobban. Hátha ő mégis Ausztráliában született - ezen esetben nekem is ott kellett születnem - legalábbis minimum a környéken. Mondjuk Tasmániában vagy Új Zélandon. Ha lehet választani, akkor az utóbbi helyen, mert az valahogy közelebb áll a szívemhez, mint egy olyan vidék, ahol ördögök élnek. Már csak egy kérdés motoszkál bennem. Ha mindketten Ausztráliában születtünk, hogy kerültem mégis ide?

Nincsenek megjegyzések: