2011. július 12., kedd

Hűtőszekrény

Az emberiség régi vágya valósult meg a hűtőszekrénnyel. Ez az a berendezési tárgy a konyhában, amit az elsők között vesz meg az ember miután bekötik a házba a villanyt. Egyértelmű előnyként jelenik meg eztán a hideg sör és jéghideg dinnye az ebédlőasztalon és emiatt nem romlik meg időnek előtte a kolbász, a sajt és a kovászos uborka sem. Anyámnak már egy fél éve nincs hűtője. Egy ideig, míg hideg volt odakint, nem is hiányzott, hiszen a természet gondoskodott a megfelelő klímáról, de aztán ő is sebességbe kapcsolt és egyre melegebb lett - meghiúsítva a szabadban tárolás lehetőségét. Anyám továbbra sem vett hűtőt. Mindig közbejött valami, hol egészségügyi jellegű, hol kedve nem volt hozzá, hol pedig épp előtte vitték el a kinézett típust. Legutóbb, elhatároztam, hogy veszek helyette egyet. Neki sok gondja nem volt vele, elmondta a vezérelveket én megvettem neki a megfelelőt amit ma talán házhoz is szállítanak. De előtte jól belaktam nála gombapörköltből. Az utóbbi sajnos igazolta az elméletet, hogy vannak olyan dolgok amit jobb hűtőben tárolni és amúgy nem szabad megenni ha sokat állt melegben. A gomba is ilyen. Most éppen egy konok bél- és gyomorfertőzéssel küzdök - hálából a hűtővásárlásért anyám megmérgezett a gombával. Neki ma már lesz hűtője, én meg bánkódhatok azon, miért nem egy héttel korábban jutottam arra az elhatározásra, hogy megoldom a problémát helyette..

Nincsenek megjegyzések: