2011. június 30., csütörtök

Zöldségesek (reloaded)

Fejlődik az ügy! Tegnap felhívtam a zöldségest/fakereskedőt. Nagyjából, ahogy vártam, mindent tagadott. Azt mondta, hogy a telepen lemérte a fát, előttem is lemérte, mutatott hivatalos papírt is, szóval nagyjából - bekaphatom. Mondanivalójának utolsó részét - az érdemi jelentésen kívül, mármint, hogy bekaphatom - nem értettem. Nem kaptam semmi papírt, senki nem mutatott semmit, úgyhogy nem voltam ezzel kisegítve. Mondtam, hogy most veszített legalább egy ügyfelet, erre letette. Közben, mivel nem sikerült elsőre felhívni, a nej is megpróbálta őt elérni. Azt hittem parasztgyalázat lesz belőle, de átütő sikereket sikerült kiharcolnia. Kiderült, hogy a kereskedő összekevert valakivel - ezért nem értettem, hogy miről beszél. Úgy tűnik, hogy mivel mégsem lett lemérve a mi szállítmányunk, így elfogadta a reklamációt és hoz még hat mázsa fát vigaszdíjul. Ha ezt lemérjük, megfelelőnek találtatik, azt hiszem megmaradunk ennél a zöldségesnél. Nem az a baj, ha hibáznak az emberek, hanem az, ha ezt képtelenek belátni..

Nincsenek megjegyzések: