2011. május 5., csütörtök

Ma

Ma nem volt idő arra, hogy a gondolataimon merengjek, pedig több ötletem lenne. A gombról szeretnék egyszer írni - ez nem egy sima gomb, ez a GOMB!, de félek a témától, illetve attól, hogy valaki félreérti és járhatok magyarázkodni a pszichiátriára miatta. Bár, lassan kezdem megszokni azt, hogy a blogom miatt magyarázkodjak mindenkinek. Előbb vadidegeneknek, majd kollégáknak, a nejnek vagy legutóbb a rokonoknak is. Ebből született a 'majd leírom' című írásom is, de ezzel már megint sikerült elkalandoznom a fősodortól. Gondoltam, hogy fel lehetne megint eleveníteni a hármas elméletem, de erről már többször is írtam, de egyszer sem jelöltek miatta Nobel díjra, illetve a scientológusok se kiáltottak ki ellenségnek, úgyhogy az ötletet elvetettem. A délelőttöm elment a gyerek kezének a gipszeltetésével. Szerencsére úgy néz ki eddig, hogy minden rendben. Kiharcoltam egy félidei kontrollt is, így ha megint elmozdulna a rögzítés, legalább ki fog derülni hamarabb - bár nem tudom mit fogunk tenni. Kénytelenek lennénk ragasztószalaggal beletapasztani az ágyába - bár ezt lehet, hogy az orvosok is meg fogják tenni helyettünk..

Nincsenek megjegyzések: