2011. május 16., hétfő

Autószerelős

Ma a szokásos háziasszonykodós programom helyett kénytelen voltam autószerelőset is játszani, ezért megint nem úgy alakult a napom ahogy szerettem volna. A munkából el szerettem volna menni vásárolni, mert egynémely világítótestekből hiány mutatkozott, de haza kellett sietnem, mert anyám szólt, hogy nézzem meg az autóját. Rendszerint jóval előbb lelép, nem szoktunk találkozni, csak eljön a gyerekért és hazaviszi, hogy ne kelljen neki a gipszelt kezén kívük a dögnehéz táskáját is hazavonszolnia. Az autó megvizsgálásánál kiderült, hogy egy vízcső (a hőtőbe menő) eltört és a rendszer csak nyomokban tartalmaz csak vizet. A szomszéddal sebtiben összehívott konzílium sem vezetett eredményre, így hazavittem anyámat és nála kutattam cső után. Gumi nem volt, de sikerült lelni egy használaton kívüli porszívócsövet, ami toldásnak pont jó lett, így sikerült megszerelni a hűtőt. Feltöltöttem vízzel, szépen üzemel és melegszik is a cső. A kipufogóból pára jön - aggódom, hogy esetleg hengerfejes lett a jószág, de a szomszédom bizakodóbb volt - majd meglátjuk. Gyorsan befejeztem még az anyám által félbehagyott sárgaborsó főzeléket és feltettem egy pörköltnek valót is. Holnap konferenciára megyek - ez hiányzik a hátam közepére és egy púp. Legalább adnak kaját, de meg fogok szenvedni érte, az biztos..

Nincsenek megjegyzések: