2011. április 11., hétfő

Mamma

Olaszországban úgy tartják, hogy a mamma fősztje a legjobb. Egy hagyományos családmodellben, ahol a nő vezeti a háztartást és naponta friss ételt tesz le az asztalra, mindez elvárható dolog. Mármint, hogy a gyerekek piedesztálra helyezzék a mamma főztjét. A közelmúltban meglepő dologról szereztem tudomást. A gyermekem lekicsinyelte a kórházi menüt és az én főztömet helyezte magas szintre. Ráadásul olyankor, amikor nem is hallottam - mert azért valljuk be, hogy szemben udvarolni nagyon tud, ha célt akar elérni. De állítólag, amikor a kórházi ételt megkapta, közölte, hogy bárcsak én főznék inkább ott is, mert a felszolgált étel a moslék kategóriát súrolja. Így ezt utólag meghallva, a májam legalább duplájára hízott, hisz a gyerek szemében én lettem a mamma, akinek a főztjénél nem is kell jobb. Jó dolog mammának lenni..

Nincsenek megjegyzések: