2011. április 15., péntek

A kút

Elindult újra a tavaszi kút projekt! Tegnap végre meguntam a kert csapból locsolást, illetve felsejlett előttem egy olyan vízdíjszámla képe, amit teherautóval hoznak ki és targoncával tesznek le a kapunk elé, így elkezdtem összerakni a télre teljesen szétszerelt és víztelenített kútrendszert. Szerencsére voltam annyira bölcs, hogy a kapcsolási és szerelési rajzokat a kútautomatika dobozában helyeztem el, így nem kellett egy kicsit sem keresnem, így egyből a kezemben volt a kulcs a megoldáshoz. Noha végül rám esteledett, legalább a vízellátó töltőoldalát sikerült összeraknom. Ma következik az ürítőoldal összeállítása és ha sikerül, holnap már kútból tudom locsolni a frissen vetett pázsitot. Mert persze, amikor kellene, akkor sosem tud esni az eső magától..

Nincsenek megjegyzések: