2011. április 21., csütörtök

Férfihiszti

Van egy kollégám, nevezzük Ottónak, aki szerint mindig az a jó ahogy és amit ő csinál, minden más tulajdonképpen trágya és felesleges szemét. A tegnapi napon egy másik kollégámnak szerettünk volna a gépére Linuxot tenni, de nem igazán ment. Szerencsétlen itt volt végig velünk de nagyon nem haladt a gépe semerre. (Gyanítható, hogy valamely hardverhibák okozhatták nála a dolgot, de nem sikerült ezt azonosítani) Ami után a kollégám feltette a programot, az egy rövid működés után annyira látványosan összedőlt, hogy kijavítani sem volt lehetséges, megkaptam azt, hogy mindez azért történt, mert egy általa nem preferált ablakkezelőhöz tartozó csomagot tettem fel a gépre és ez okozta a bajt. (Ami persze nem igaz.) Furcsamód egy másik kollégámmal meg tudjuk érteni egymást akkor is, hogy eltérő ablakkezelőre esküszünk - igaz nem is próbáljuk egymás ellen heccelni a másikat azzal, hogy csakis az általunk használt megoldás az egyedül üdvözítő. Mindenesetre Ottó annyira megsértődött, hogy nem volt hajlandó tevőlegesen részt venni a kárelhárításban, csak csapkodott és megjegyzéseket tett, majd mint aki jól végezte a dolgát hazament.  Én maradtam, amíg egy működő gépet át nem tudtam adni - úgy vélem, hogy ez így volt etikus. Nem tudom, hogy én váltom ki az általam annyira utált férfihisztit az emberekből vagy csak pont engem találnak meg mindig?
 

Nincsenek megjegyzések: