2011. március 1., kedd

Ismerős

Adott valaki, aki ismerősnek jelölt egy ismert közösségi oldalon és amikor megkérdeztem, hogy szerinte elegendő alap ennek a kijelentésére az, hogy amikor átlag kéthetente találkozunk a folyosón azt mondom neki, hogy 'Szia!' de jobbára semmit sem tudok róla, szó nélkül kitörölt a jelölésből, pedig említettem, hogy nem vagyok a barátkozás ellensége. Bár ha úgy vesszük, ez még mindig őszintébb viselkedés mint mások tette, akiket amúgy talán ismerek is valamennyire, amikor úgyszintén minden ok nélkül töröltek az ismeretségükből. Lehet, hogy ezt már mondtam, de most újra az eszembe jutott, mert találkoztam azzal, akinek csak azt szoktam mondani, hogy 'Szia!' és megint csak ennyit mondtunk egymásnak. Úgy látszik ez mindenki számára megnyugtató végkifejlet - de akkor nem értem az eredeti szándékot..

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezért szoktam rendszeresen felkerülni, később nagyon gyorsan lekerülni mindenféle cuciális bigyóról.