2011. február 8., kedd

Okmányiroda

Elhatároztam, hogy megcsináltatom a jogsimat, hisz hamarosan lejár. Kaptam magam és elkocogtam a családorvoshoz aki készségesen, ámde 4500 forintért a kezembe nyomta a papírt, amivel az okmányirodában elintézhetem a jogosítvány megújításomat. Ezután elgurultam a gödi okmányirodába, hogy sorszámot kérjek. Március 7-re adtak volna - ha kérem. Addig ugyanis tele voltak, legalábbis egy unatkozó portásféle úriember ezt közölte. Furcsamód az irodában nem volt senki, úgyhogy a tele kifejezést ezek szerint más idősíkon értelmezzük. Egy körülbelül 5 perces műveletre egy hónapot kell várni ma, egy okmányirodában, egy vidéki kisváros esetében. Tudom, hogy talán Pesten, a központi irodában ezt egy nap alatt el lehet talán intézni, de az eszem áll meg! Számomra a tele vannak azt jelenti, hogy ember áll ember hátán, de úgy látszik, hogy még ebben is tanulnom kell..

Nincsenek megjegyzések: