2011. február 4., péntek

Hülyülök

Azt hiszem hülyülök. Az apámat látogattam meg délben a kórházban és az osztályra menet eltévedtem. Mentségemre legyen szólva, hogy eddig mindig csak sötétben mentem és most teljesen megzavart az, hogy világos van, így olyan folyosók is feltárulkoztak, ami mellett eddig simán elmentem. Amúgy ha valaki járt már a váci neurológia fekvőbeteg kezelésén, az tudhatja, hogy az út olyan oda, hogy bármikor le lehetne forgatni ott az Alien valahanyadik részét, a díszlet pont megfelelő lenne. El is játszottam a gondolattal, hogy egy ilyen izé csak úgy előveti magát a csövek közül. Szóval, szégyenszemre vissza kellett mennem az alagút elejére és újra kezdeni a keresést, annyira zavarban voltam. De ma is megyek este - így legalább oda fogok találni egyből.

Nincsenek megjegyzések: