2010. december 13., hétfő

Idegesség

A tegnapi hosszú munkanap után nem igazán tudtam elaludni. Folyton az járt a fejemben, hogy valamit elfelejtettem letesztelni és tragédia lesz a mai reggeli kezdés. A jó munka jele az, hogy a külvilág nem is látja, hogy a háttérben történt valami a színfalak mögött. Ez majdnem teljesült is, de megfizettem az árát. Már hajnaltól fenn vagyok, mert nem hagytak aludni a gondolataim, reggel rohangásztam a raktárba mint egy mérgezett egér, mert a saját szememmel akartam látni, hogy minden megfelelő módon működik, és olyan gyomoridegem volt, hogy nem tudtam semmit magamba tömködni, és még a reggeli kávém is majdnem visszaköszönt. Szerencsére úgy néz ki, hogy csak pár apró probléma akadt csak, de pár ilyen átállás és el fogok patkolni..

Nincsenek megjegyzések: