2010. december 7., kedd

Házi feladat

Házi feladatot kaptam. No nem pont én, hisz eddig még sikerült betartani azt a magamnak tett fogadalmat, hogy többet csak olyan iskolába fogok elmenni, ahol azt tanítják ami tényleg érdekel is, hanem más feladatát kaptam meg azért, hogy segítsek - illetve más olvasatban - hogy más feladatát csináljam meg, amit majd ő a sajátjaként ad be, ezúttal abszolválván a szükséges érdemjegyet. A feladat érdekes volt, ezért is vállaltam el, noha a határidő meglehetősen szoros. Valami furcsa, nehezen definiált ok miatt az érintett csak az utolsó héten jött rá arra, hogy képtelen megoldani a problémát és itt kerültem én bele a képbe. Kis averzióim voltak azzal, hogy más nemlétező tudásáról én adok ezáltal számot, de a probléma érdekessége lesöpörte az asztalról a kétségeim. Tegnap sikerült leadni a feladatot - illetve én adtam oda a megrendelőnek - innentől az ő felelőssége az egész. Bár attól, hogy az ember mással végezteti el a kijelölt feladatát, talán jó programozó nem biztos, hogy lesz belőle, de jó főnök még biztosan lehet..

Nincsenek megjegyzések: