2010. november 23., kedd

Furcsa emberek!

Ma gondban voltam, mert azt hittem, hogy nem lesz miről írnom, de az élet ilyen kérdésekben eddig még mindig kisegített. Levelet hozott a posta, illetve egy e-mailt kaptam. Meglepő módon nem az enyémet, hanem egy másik emberét, aki kötelező felelősség biztosítást kötött az autójára és az én e-mail címemet adta meg a szerződésében ezért most a biztosító velem levelezik. Jószándékból felhívtam ezért telefonon (A megküldött szerződésében benne voltak az adatai.) hogy megmondjam neki, hogy nem jó címet adott meg - de csak a felesége volt otthon, aki közölte, hogy a cím jó és az az ő címe, amit már öt éve használ. Ez meglepett, hisz az én címem sokkal régebbi, de nem tudtam meggyőzni arról, hogy nincs igaza. Az sem hatotta meg, hogy ha az ő címe lenne, akkor neki kellett volna megkapnia a levelet és nem nekem. Megmondtam neki, hogy mit tegyen, de azt akarta, hogy hívjam fel a férjét egy óra múlva és vele egyeztessek. Mondtam, hogy mivel dolgozom és a munkahelyemen vagyok, nem tudok erre a dologra több időt áldozni annál, hogy most szólok, ellenőrizzék le a címüket, mert nem fogják megkapni a leveleiket. A nő a végén már kiabált velem - holott ezt neki is mondtam - csak szívességet tettem nekik azzal, hogy szóltam, mert ki is dobhattam volna a levelet, mint nem nekem szólót. Akkor dobja ki! - harsogta. Nem mondom, hogy jó kedvvel váltunk el egymástól. Valahogy másképp gondoltam az efféle jószolgálatot, botor módon azt gondoltam, hogy esetleg megköszöni vagy hasonló. De ilyen fogadtatásra nem számítottam volna. Furcsa emberek vannak!

Nincsenek megjegyzések: