2010. szeptember 7., kedd

IWIW

Régebben egy kóbor pillanatban töröltem az IWIW regisztrációmat, mert meguntam azt, hogy igen délorosz módon működik. De rá kellett jönnöm, hogy botor dolog volt, hisz sokan vannak rajta, akik nem akartak máshova (is) menni, így elveszítettem egy csomó ismerőst és nem tudtam a péntekenként a 'Subba szív iwiw' -et nézni, így kénytelen kelletlen újból profilt hoztam létre az oldalon. Ma üzenet jött, hogy üzenet jött. Gondoltam megnézem, hogy ki írt. A levelekre kattintva az a kiírás fogadott, hogy a szolgáltatás jelenleg nem működik. Hurrá! Ez, hogy az ember egy ilyen oldalon meg tudja nézni a neki küldött leveleket, úgy látszik valami extra dolog lehet. Jut eszembe, tegnap a keresés nem működött. Nem tudom, hogy a XXI. században hogy maradhat fenn egy ilyen szolgáltatási szintet nyújtó oldal? Az eszem áll meg - de tényleg!

Nincsenek megjegyzések: