2010. július 22., csütörtök

Összeesküvés elmélet

Összeesküvés elméletnek azt a dolgot hívjuk, amikor az emberek nem fogadják el a láthatót vagy a hivatalos magyarázatot, hanem valami mögöttes, rejtett tartalmat találnak az elképzelésük igazolására. Ma én is elkezdtem keresni egyet. Dunakeszin a temető előtt (Ahol meg szoktam fordulni, mert a 2/A útról lehajtva a sok sötét földművelő miatt nem lehet balra kikanyarodni a  Fót felé tartó útra.)  egyes emberek a töküres parkolóban, a jobbnál jobb lehetőségek helyett a temető bejárata elé, a sárba, a porba parkolnak  le, noha vannak helyek a napon, a  fák alatt - választhatnak, hogy napra, vagy árnyékba szeretnének-e megállni. A nyilvánvaló magyarázatot - miszerint ők hülyék, nem fogadtam el és elkezdtem mögöttes tartalmat keresni. Lehetetlennek tűnik, hogy emberek élvezzék azt, hogy porba szállnak ki, ha tíz méter sétáért cserébe árnyékban állhatna az autó ők meg sima aszfaltra léphetnének ki - nyilván nonszensz. Igazából magyarázatot még nem találtam rá - biztos valami titkos szabadkőműves összeesküvés állhat a háttérben, esetleg a földmágnesesség, esetleg valaki sámánkört rajzolt a porba, csak még nem fedeztem fel. De elhatároztam, hogy egyszer megkérdezem őket, hátha felfedik a titkot..

4 megjegyzés:

írta...

Ez a Dunakeszi temető amúgy is egy fura hely.
Múltkor megkérdeztem buszra váró néniket: mikor jön a busz?
mondja, most ment el, csak épp kimaradt.
És, mikor jön a következő?
egy óra múlva.Ők meg szépen aszalódtak tovább a napon....

chilii írta...

nálunk a szomszédban, az egyik házból rendszeresen jár a hölgy a temetőbe kocsival. a távolság 30, azaz harminc méter kaputól kapuig. még jó, hogy a sírok közé nem lehet behajtani!

Rea írta...

Ma ez a harmadik hely ahová beléptem :)))
Én ezt már nem bírom követni.:)
Milyen körülményes ide kommentet írni:(

Sparhelt írta...

Van ahol be lehet hajtani, na ott be is mennek kocsival..