2009. október 29., csütörtök

Zöldség ami összeköt

Régen nagy iwiw rajongó voltam, de mára ez már elmúlt. Egyszer már töröltem is magam onnan, azóta megint vagyok, de már csak takaréklángon. A szolgáltatás lassú és hibákkal terhelt. Valahogy sosem szerettem azt a fejlesztési modellt amiben a dolgokat ahelyett, hogy jól megcsinálnák, egyszerűnek csak jónak hazudják. Persze rögtön jönnek ilyenkor azok a hangok, akik azt mondják, hogy de hiszen ingyen van és ha nem tetszik, csináljam jobban - de azt hiszem nem kell tojást tudni tojni ahhoz, hogy megállapíthassuk, hogy a tikmony záp. Annál is inkább, mert van más ami szintén nem kerül pénzbe és ezért az árért még működik is. Megértem, hogy jóval több lehetőség áll a külföldi fejlesztők rendelkezésére, de azért nem kellene a honinak ennyire szétesnie. Mindenesetre én teljesen rákattantam a külföldi lehetőségre. Érdekes alkalmazások állnak a gyanútlan látogató rendelkezésére amikkel termelhetünk zöldségeket a kiskertünkben és jó szomszédaink lehetnek, akiket nem vasvillával kergetünk esténként, vagy egymás állatait mérgezzük, hanem segíthetünk rajta és ezáltal magunkon is. Ez olyan jó érzés is, és lehetőséget ad arra, hogy más népek gyermekeivel ismerkedjünk meg, barátságokat kialakítva egymás között. Gyere el te is, legyél a jó szomszédom legalább ezen a kis földön, ha már az életben, nagyban, ez nem működhet valamiért..

Nincsenek megjegyzések: