2009. augusztus 26., szerda

Önkéntes túlélőtábor

Remek elfoglaltságot talált ki nekünk a gázművek! A környéken általános gázszünet rémével riogatta a jólértesült lakosságot. A honlapján illetve a helyi újságban közhírré tette (Persze levelet nem küldött, mert hiszen az drága - ez persze a hírlevelekre és a számlákra nem vonatkozik, mert annak a költségét kiszámlázzák.) azt, hogy kedd déltől péntek délig nem lesz gázszolgáltatás és mindenki legyen szíves elzárni a főcsapot, a robbanásveszély elkerülése miatt. Ugyan én még nem hallottam ebből eredő balesetről, mert ugye, ha nincs gáz, akkor mi robbanna fel, és eddig azt tapasztaltam, hogy a nyomáscsökkentőn lévő szelep gázhiány esetén lezár és kézzel kell macerálni, ha gázt szeretne újra használni az állampolgár, de a biztonság az első. Tegnap nem tudtam megejteni a főelzáró elrekesztését a közölt információk szerint, így este kíváncsiságból megnéztem, hogy van-e gáz. Volt. Így gyorsan le is fürdött a család a nem várt meleg vízben. Ma reggel néztem - ma is volt még gáz, úgyhogy a gyerek ehet friss meleg ételt, nem kell a hűtőből előbányászott és megmikrózott tegnapit fogyasztania. Vicces lenne, ha este is lenne még gáz. Elképzelem a jogkövető állampolgárokat, ahogy az önként vállalt túlélőtáborban az eddigi megszokott kényelmüket feladva, hideg élelmet fogyasztva lassan büdösödnek meg a késői kánikulában mint sem sejtve arról, hogy egy beugratás részesei lettek. Azon gondolkodom, hogy most így, hogy ezt megírom, vajon elrontom-e a játékukat?

Nincsenek megjegyzések: