2009. július 23., csütörtök

Nagy Sándor és a nők

Nem tudom kinek mi jut eszébe a névről. Gondolom, ha kellően nagy mintát választunk magunknak kiderülhet, hogy ő a postás, az eladó az éjjelnappaliban, esetleg kocsmáros, vízvezetékszerelő vagy patikárius. Biztos lesznek olyanok is akikben feldereng valami régen elfelejtett iskolai emlék egy ókori hadvezérről, aki nem tudott megülni a fenekén és mindenfelé vándorolt és csatázott, majd fiatalom meg is halt. Hiába, abban az időben még a hadvezérség sem volt életbiztosítás, sőt nagyon nem volt az. Azt is sokan sejtenék, hogy volt valami ügye bizonyos bölcsekkel, akik egy látszólag megoldhatatlan kérdés elé állították, amit ő frappánsan oldott meg és vitatkozni sem vitatkoztak vele ezért túl sokat. (Mondjuk fegyver volt nála - én sem tettem volna szóvá a dolgot) Azt tehát tudjuk, hogy a csomót ő oldotta meg, arról viszont nincs hír, hogy a csomót eredetileg ki állította elő. A tegnapi nap azt hiszem megvilágosodtam ebben a kérdéskörben. A személy továbbra is homályban van, de hogy nő volt az istenadta, abban száz százalékig biztos vagyok. Mert csak nő tud egyszerű dolgokat végzetesen összekavarni, a sima szálakból kusza és átláthatatlan göböt szőni, láthatólag minimális erőfeszítések nélkül is. Egyszerűen genetikailag erre vannak kódolva, nehogy megalvadjon a vérünk. Azt hiszem, én is veszek egy kardot..

Nincsenek megjegyzések: