2009. január 22., csütörtök

Lottóznom kellene

Itt van az eső, amit annyira vártam. Változó intenzitással esik, hol jobban, hol kevésbé. Jobban, ha épp fedetlen fővel rohangálok az udvaron, kevésbé, ha éppen a szobám ablakán bambulok kifelé, és épp azon gondolkozom, hogy ki kéne menni valamit csinálni. Az időjárás azt hiszem ilyen, hektikus és némi rosszindulattal terhelt. Azt szoktam mondani, ha ennyire bejön az, amire vágytam, hogy miért nem inkább lottószámokat találok ki ahelyett, hogy teljesülő jóslatokat gyártanék. Gazdasági értelemben mindenképpen sikeresebb tevékenység lenne - noha én is tudom, hogy szoktam lottószámokat kitalálni, de azok ritkán jönnek be, és igen kis hatékonysággal. Sajnos, jelenleg ez az egyetlen értelmes, és nem büntethető mód a felemelkedésre és a kereteimből kitörésre. Kár, hogy az esővágyat nem lehet legalább annyira nyereségessé
tenni, mint a számmisztikát..

Nincsenek megjegyzések: